FOLLOWERS

Sunday, September 13, 2009

Tag Dari Diana

Tag ni saya dapat dari anak saudara saya, Kak Long Diana. Kebetulan kerja-kerja kat office kurang sikit hari ni, so dapatlah saya meluangkan masa menjawab tag ini..

1. Anda rasa anda hawt?


Dulu adalah..skrg ni kurang sket..hahaha..


2. Upload gamba kesayangan anda


D1.

3. Kenapa anda suka ini?

Hari perkahwinan saya..mengingatkan saya tentang hari bahagia kami berdua...huhuhu..


4. Bila kali terakhir makan pizza?
Pizza...hmm..sebelum bulan puasa, lunch dgn officemates..


5. Apa yang anda buat sambil menyelesaikan tag ini?
Sambil dengar lagu-lagu raya...


6. Selain nama anda sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa?
Mama, Kakja, Kakcik, Makcik..


7. Tag lagi 6 orang tanpa kekesalan.
Hasrisa, Ladybirdluvone, Lady of Leisure, Pijapijot, Darling, Luv is Chenta,


8. Siapa no.1 kpada anda?
My Family..


9. Bagaimana pula dengan no. 3?
My beloved nieces and nephews..


10. Bagaimana pula yang no. 4?
sape2 yg bace blog ni..


11. Katakan sesuatu kpada orang ke 2
I'm still loving u 4 eva...

12. Anda juga mungkin meminati?
Watak Adam sekarang aka Remy Ishak(Nur Kasih)..hahaha..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin