FOLLOWERS

Monday, September 21, 2009

Salam Lebaran Buat Semua

Ketibaan Syawal memang dinanti oleh semua umat islam. Setelah sebulan berpuasa, kini tibalah Aidil Fitri. Sedari awal lagi, aku telah menyediakan 2 pasang baju iaitu kurung dan moden serta sepasang kasut untuk anak-anak dan suami. Aku pula, awal lagi telah menempah 2 pasang kurung moden untuk diriku. Tema baju raya tahun ini ialah mix colour iaitu combination orange, peach dan merah..warna kegemaranku..
Tahun ni bajet aku untuk memperuntukkan sejumlah wang untuk menukar langsir baru bagi menghiasi rumah yang telah 3 tahun aku duduki. Rumahku cuma rumah teres kos rendah, tapi aku bersyukur kerana tidak perlu menyewa lagi rumah kerana rumah yang aku diami sekarang ini adalah rumahku sendiri.
Dikesempatan ini inginku ucapkan "Selamat Hari Raya Aidil Fitri & maaf zahir batin kepada semua kawan-kawan, follower2 serta seluruh umat islam di dunia..



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin