FOLLOWERS

Monday, August 3, 2009

KEBIZIAN TAHAP MAKSIMUM

Waaa..waa..cam nak nangis rasanya bila fikir camne nak habiskan keje opis yang melambak tak pernah2 abis..aku plak sorang je admin kat sini..mana nak buat claim, mana nak filing, mana nak jawab phone, mana nak atur itu ini, order itu ini...waaaaa...tensionnya..dengan gaji yang tak seberapa itulah kadang2 aku rasa cam nak berhenti keje ja...tapi nanti aku plak yang boring..sebab lepas sekolah je aku dah keje..dengan sijil SPM yang tak seberapa kerja yang layak buat aku hanya kerani je la..sampai sekarang ni..tukar tempat keje dah 4 kali..tapi sume pejabat yang operasinya sama je iaitu ARKITEK..sume selok belok operasi opis ni boleh dikatakan aku dah pro le..maklumlah tup tup dah 12 tahun aku keje dalam bidang ni..he.he..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin