FOLLOWERS

Tuesday, August 11, 2009

CD COOLA BABY




Seronoknye tengok babyku pakai CD..Coolababy namanya..thanks kepada mak kutu, Akma yang buat skim kutu CD nie..dah lama jgak aku ushar CD nie..mula-mula tengok pendapat mommies2 kat forum Ratuhati dulu. Bila ada skim kutu nie, apalagi ambik peluanglah..grab the CD's. Bukan saja nak jimatkan poket somi tapi membantu mengurangkan pencemaran alam sekitar..teringat jgak aku masa mula2 kahwin dulu..masa tu tahun 90an..nak beli diapers pakai buang memang mahal, masa tu suami keje sendiri, aku pulak baru keje..ada jugak pakaikan Amira lampin kain dengan seluar getah atau yang ikat plastik tu, tapi sekarang lampin kain dah di modified, lebih efisien dan kalis bocor..

ni lah CD nyer..

tengoklah betapa selesanya..baby pun happy..mama lagi la happy..

CD Coola Baby nie aku dapat 5 warna semuanya, putih, kuning, oren, biru muda dan hijau muda..kalau ada bajet lebih nanti nak tambah lagi lah koleksi CD nie.. Thanks to Ratuhati.com kerana perkenalkan aku apa itu Kain Lampin Moden aka Cloth Diapers


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin