FOLLOWERS

Monday, August 17, 2009

Happy Birthday Ayuni & Amira


Ayuni, anak daraku yang kecil dan keletah telah berumur 3 tahun pada 30 Julai 2009. Kami sambut Birthday Ayuni dekat Pantai Merdeka Resort, semasa perkelahan 1 Ogos 2009 lalu. Ayuni anakku yang paling aktif di antara 4 orang anakku. Fizikalnya kecil je..mak aku kata mukanya mirip aku masa kecil. Rumahku pasti sunyi kalau Ayuni tiada. Anakku ini tak tahu duduk diam, ada saja yang dia buat. Aku perhatikan Ayuni suka melukis. Dalam umur 3 tahun Ayuni pandai melukis Upin & Ipin tapi versi dia la..Ayuni juga suka gambar Ben 10. Kasut, baju, buku semua dia nak Ben10..nak tergelak jgak dibuatnya. ..

Amira pula, anak daraku juga genap 12 tahun pada 12 Ogos 2009 lalu. Dalam family Amira lebih mesra dipanggil kakak. Cepat sungguh masa berlalu, masih terbayang cemana aku lahirkan kakak. Masa tu umur aku baru 21 tahun, kekok rasanya mula2 jadi ibu nie..tapi masa beredar dengan pantas, sedar2 anakku sudah berumur 12 tahun..

HAPPY BIRTHDAY AYUNI & AMIRA...




"Mama tak ada hadiah yang berharga buatmu cuma doa daripada ibu kepada anak-anaknya agar menjadi orang yang berjaya kelak, Amin.."

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin